Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, 16 November 2012

wedding theme

sudah lama tak update blog secara fully kan? biasa update ayat jiwang saje. berdasarkan tajuk post aku hari ni..bukan lah nak bagitahu korang yang aku dah nak kahwin..
tapi sebenarnya kami masih merancang...sebab family aku belom membenarkan aku berkahwin selagi aku belum mengambil ijazah...

al-maklumlah..mama meletakkan harapan yang tinggi pada aku untuk meyambung pelajaran di peringkat ijazah..walaupun aku anak yang ke-2 dari pada 3 orang puteri kepada Encik Azizan dan Puan Kalsom, maka sudah jadi tanggungjawab aku kepada keluarga untuk menunaikannuya..

ok, kembali pada topik entry pada kali ni. awal tahun ni aku ade buat entry pasal tema perkahwinan aku.tapi nampak gayanya macam dalam proses persetujuan Encik Panda...alahai Encik Panda..awat la payah sangat ang ni nak wat keputusan.. > klik sini untuk entry sebelum ini <

oleh itu, tema kedua kami adalah..............

BROWN & PURPLE

dah boleh bayangkan ke belom ni warna tu?okay2..nak bagi clear sikit warna gabungan tu macam mana...
ni antara gambar yang mungkin bakal kami tempah untuk wedding nanti..


sweetkan warna ni?



okay lah.part yang paling susah sekali adalah baju pengantin..Encik Panda tak respond lagi pasal jenis baju dia. 


ah nice dress is it? tapi yang warna putih tu tukar warna koko lembut. okay, lelaki pulak?


so special kan?tapi orang tu pakai warna kelabu..tapi korang tukar warna kelabu ke warna koko lembut.macam gambar yang dia mention brown tu. *wink2*

lawa tak? mungkin dengan entry kali ni boleh bagi idea pada pembaca blog yang masih takde idea untuk wedding nanti. aku ni sekadar berangan sahaje.hahaha...

anyway, takat ni sahaja entry blog kali ni. harap Encik Panda suka dengan kombinasi warna ni...

kalau ada apa-apa cadangan boleh kongsi bersama :)

0 comments:

Post a Comment

HEARTBEAT