Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, 18 November 2012

BOIKOT!!

 ASSALAMUALAIKUM :)
"Mohon sape2 yg berkobar2 nak boikot barangan Yahudi kat Facebook ni delete account Facebook anda sekelian. Facebook adalah syarikat kepunyaan seorang Yahudi. Jgn pakai internet jugak. ARPANET (model utk internet) adalah ciptaan org Israel. Sekian. :D" - @techsupremo
berikut merupakan post abang nazri semalam.aku tak sentap pon.malahan aku sokong dengan ayat dia. bukan niat nak berpolitik...dan aku masih waras lagi dengan pegangan agama aku.tapi tahukah kita yang walau dengan internet sekali pon, kita tetap di kira menyumbang kepada yahudi? PRAY FOR GAZA, PALESTINE. ye, aku sentiasa mendoakan saudara ku di sana..semoga Allah sentiasa membantu mereka..

2nd point, *ah!! dah start debat yang dah berkurun aku tinggalkan*
boikot Macdonals Malaysia, tahukah kamu, ekonomi Malaysia yang akan lumpuh kalau kita boikot barangan Nestle, Macdonals dan sebagainya?tentu anda tidak memikirkannya...kebanyakan mereka adalah pengeluar dari Malaysia sendiri. BUATAN MALAYSIA ye.kenapa mesti boikot?pelik lah..camtu kita sokong barang kat KEDAI 1 MALAYSIA lah! nak?best ape! kita tak tahu pon sumber dari mana.semua jenama 1 MALAYSIA. padan muka angpa. *eh, sasul pulak*



here's are statement from McDonald Malaysia

 so kawan2.....fikir2 kan lah

0 comments:

Post a Comment

HEARTBEAT