Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, 29 October 2012

bercinta selepas nikah *SWEET

SWEET 1
suami: sayang, sayang sakit tak tadi?
isteri: tak pun..kenapa?
suami: yelah, sayangkan bidadari abang yang turun dari langit..
isteri: ada-ada saja abang ni..


SWEET 2
si isteri sedang sibuk mengadap laptop. tiba-tiba..

isteri: abang, pinjam pendrive..
suami: ade dekat adik ipar awak lah sayang.nanti abang ambil dari dia.sayang nak buat ape?
isteri: isk abang ni..sayang nak transfer hati sayang dekat abang.bukan dekat adik ipar sayang...
suami: lah..sayang ni..kenapa tak email je..
isteri: *senyum*

SWEET 3

isteri: abang penat hari ni?
suami: eh? sayang macam tahu-tahu je kan?
isteri: yelah.hari ni abang asyik bermain-main je dalam fikiran sayang
suami: Alhamdulillah :)

SWEET 4
si suami isteri masing-masih menyambung pelajaran ke peringkat tertinggi...ketika mereka sedang belajar...

suami: sayang, abang tak faham banyak subjek lah..
isteri: abang dah tanya kawan2 dah?mintak tolong mereka ajarkan..
suami: abang dah tanya..mereka pon blur-blur je abang tengok.
isteri: habis tu abang tau subjek ape je?
suami: abang hanya tau kalau subjek tu adalah sayang.abang mampu terangkan kecantikan, kasih sayang dan kesetiaan isteri abang.
isteri: abang ni...malu sayang..

HEARTBEAT