Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, 9 December 2011

Berjauhan dengan mu, buatku menangis

Salam Sejahtera buat blog-walker!

ok this morning, nak membebel luah hati sedih.sebab, az akan berjauhan dengan buah hati az dalam jangka masa setahun. betol ke ape yang akan berlaku kat az slama setahun ni? berjauhan dengan si dia...ARGHHHH!!!

tak biasa! tp dia kata biasakan...dia suruh belajar untuk berjauhan walaupun lama masa tu.. knape kna berjauhan?sebab, bln 12 ni, az akan mula dah latihan industri (praktikal) kat Leisure Commerce Square, Bandar Sunway. dia pulak, kat Kulim, study, bln 6 pulak, az kat Penang, dye dkat KL ni, praktikal...

mama ade cakap, "lepas ni setahun lah tu berjauhan, padan muka!"

lepas mama cakap tu, az terkedu skejap..time tu tengah khusyuk urut mama.tiba-tiba jd slow plak urut mama.sedih rasa hati.memang lah boleh jumpa bila dia balik ampang nanti, tp bila...masing2 sibuk..



tadi skype dengan dye, nak nangis bila dia cakap macam ni:
 sy mmg nmpak diam jee..
 tp sy bnyak kali pk daa
 cane klo sy jauh ngan awak..
 nak slalu ad ngan awak 
sy sayang awak jgak..
sy ta curang..
sy sayang awak sorg je..
awak sorg je
mngkn nnti akn bnyak bnde boleh kite pljari bile berjauhan..
n yg pnting..
bile kite da brsama hngga akhir hayat..

hmpir menitis air mata fikir kami ade masa sminggu utk spent masa bersama..lepas ni mungkin berbulan tak jumpa..tak sanggup nya...awak, selama ni sy tak kesah pun berjauh dengan boyfren...tp sejak awak hadir dalam hidup saya, awak buat saya tak nak berpisah dengan awak..walaupun seketika. sebab awak sentiasa buat saya gembira, bahagia dan tenang bila saya tengah kusut. awak cool je bila saya tengah marah. kadang2 awak macam nak gelakkan saya pun ada.takpe.sekurang-kurang nya awak tahu buat saya bahagia bersama awak.

tapi....jarak jauh kita ni...hmmm..takpe awak! sy akan semangat untuk tempuh hingga satu masa yang mengikat saya sebagai isteri awak yang sah.


awak, sepanjang awak kat sana, saya akan cuba masak makanan favret awak tau! lepastu, bile awak balik, sy buatkan, awak rasa tau masakan saya utk awak. saye tak pernah masak untuk sesiapa sebelum ni..dengan awak je...saya pun tak tahu kenapa.  :)

awak, rajin2 lah baca update blog saya kalau awak rindu tau.sebab saya akan luah segala pasal awak dekat sini. :)

0 comments:

Post a Comment

HEARTBEAT