Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 13 December 2011

awak.....

awak, 


awak nak semua nmpak perfect kan?
tapi awak tak pernah sedar yang saye tak mampu sesempurna itu.


awak selalu marah saya..
awak tahu tak, setiap kali awak marah saya, menitis air mata saya terkilan.walau kekadang ia salah saya, saye akui dan minta maaf sangat.tapi bila benda tu takde kne mngena dengan saye, saye terkilan dan seolah-olah awak buat saya macam takde perasaan je...


awak, awak sentiasa nak saya dengar kata kan? 
tapi awak tak pernah sedar selama ni saya dengar kata awak. cuma saya tipu awak sebab nak bermanja.


awak nak saya disiplinkan diri kan?
tapi awak tak pernah sedar yang slama ni saya dah disiplinkan diri tanpa beritahu awak.


awak sentiasa nak terbaik dari saya kan?
tapi awak tak pernah sedar saya sentiasa berikan yang terbaik untuk awak.cuma bukan depan awak.


awak sentiasa nasihat saye.nak saya dengar kan?
saya memberontak buat2 tak nak dengar kata awak.padahal saya dengar nasihat awak.dan saya sentiasa ingatkan pada diri.cuma awak je tak tahu.




awak kata awak akn sentiasa ada disamping saya bila saye sedih dan perlukan awak kan?
hakikatnya, awak tak dapat ada pun ketika saya perlukan awak. malah awak tambahkan lagi perasaan sedih tu jadi berlipat-lipat ganda.dan akhirnya saya sunyi tanpa sesiapa memahami..


awak kata awak sayang saya kan?
tapi kenapa awak macam nak taknak je dengan saya eh?awak dah bosan ke?maaflah..saya tak macam 
awek bestfriend awak tu. awek dia perfect...pandai, lawa, berduit, dak UiTM, kurus, tinggi..


awak kata tanak lukakan hati saya kan? mesej tu dulu sy simpan.sekarang dah hilang.tapi sy simpan dalam ingatan saye...
awak tahu tak, awak banyak sakitkan hati saye, awak selalu buat saye menangis..tapi awak tak pernah pujuk saya. kekadang saye rasa tak penting je dalam hidup awak.knape ye?


awak, awak ckp sy ni kerek la, suka membebel lah macam2 awak kutuk saya..
saye tahu.cuma buat2 tak tahu je..
awak tak pernah sedar yang slama ni saya tak pernah kutuk awak. sy puji awak. bagi saya, awak terbaik dalam hidup saya.ternyata saya silap..bodoh nya saya...


awak, tiap kali kita ada masalah, saye sentiasa tunggu dekat dengan handfone saya.
kot2 awak ada mesej ke, call ke.saya tunggu sampai saya tak tido.dah akhirnya, smpai ke esok awak tak call saya.saya pun tertido..


awak, hari tu, saya hampir xcident. saya tak bagi tahu awak sebab takot awak risau. 

3 comments:

Post a Comment

HEARTBEAT