Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 4 October 2011

Stupid Question (Part 2)

1) ada jerawat kat dahi korang, kemudian member korang pon tegur:
s: "Omg is that pimples on your forehead?'
j: 'tak ah, tu sisa cekodok. Aku saja je tampal kat forehead aku. Styleeeeee'


2)*in school uniform*
s:  "Nak pergi sekolah ke?"
j: Eh tak ah, baju semua tgh cuci. Baju sekolah je tinggal."


3)*tengah makan ubat* 
s: 'Eh u sakit ke ?'
j: takdelah saja nak bunuh diri 


4)*teresak-esak*
s:  "Weh, kau nangis ke?!"
j: "Eh, takde la aku tengah practise cara bernafas"


5) Time kat bustop..
s: "Tunggu bas ke?" 
j: "Taklah aku tengah tunggu helikopter, lambat pulak hari ni" 


6) *call pukul 2am*
s: "Hay gurl, buat apa tu? tidur eh?" 
j: "Eh taklah aku tgh ptg rumput kat padang bola! 


7) *kat kedai buku*
s: "Eh, beli buku ke?" 
ICE honey lemon tea
j:"tak lah.beli baju.


8) some restaurant
Me: Ice honey lemon tea
 Waiter: panas ke sejuk?
(dah name pon ICE honey lemon tea)


9) *Kipas diri sendiri pakai kertas*
s: "Panas ke?" 
j: "Eh tak lah,lapar sebenarnya."


10) riding fixie
s: "Omaigod! Is that a fixie you're riding?" 
j: "NO, it's my magical flying unicorn"



1 comments:

Post a Comment

HEARTBEAT