Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, 6 July 2011

TERIMA KASIH AWAK!!!

kehadiran dia dalam hidup saya sedikit sebanyak mampu mengubah keadaan diri saya menjadi lebih terurus.
TERIMA KASIH AWAK!!

Pacik Ajis
Loc: Berjaya Time Square, Kuala Lumpur.

kadang-kadang, kawan2 saye selalu tanya " sape tu? pakwe ke?".
dengan selamba saye menjawab "takde lah! tu kawan saye lah."
macam tak percaya kan? tapi itulah hakikat nye...
nampak macam sepasang kekasih, hakikatnya teman baik. dengan lebih faham lagi, teman tapi mesra.
oleh kerana sikap saye yang manja ni, sedikit sebanyak telah menarik hati si lelaki ini untuk menjadi lebih rapat.
percayaLAH bahawa sesungguh nya dia ini lah kawan saye!
bini mane pulak dia bergayut tu?
Loc: Ampang, Kuala Lumpur

kenape saye sayang awak sebagai kawan saye?
sebab:
> awak sentiasa ada ketika saya perlukan
> awak sanggup dengar cerita sedih dan luahan saya
> awak cuba tak marah saya walau ia adalah salah saya
> awak terima keadaan saya dengan rela hati awak
> awak sanggup kena bebel dengan saya sebab awak suka buat saya membebel
> awak suka tengok saya gembira
> awak boleh terima kawan2 sekeliling saye

awak! terima kasih sangat!!
walaupun hati saya tak ade untuk sesiapa, awak tak pernah paksa saya cintakan awak."cukup lah awak berada disisi saye" kata awak. dan saya gembira sangat dengan kenyataan tu.

walau apepun yang berlaku, awak tetap kawan saye! tq!!

0 comments:

Post a Comment

HEARTBEAT