Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, 6 July 2011

Sekali Lagi cinta itu milik kita

Assalamualaikum buat semua pembaca..
sudah bermulanya kehidupan di Penang. pada hari Rabu yang lepas, kalau tak silap saye lah, saye dan pelangi2 keluar menonton wayang.

edy suke bergambar

Transform!!
edy ngan saye

akan tetapi, bukan cerita transformer, cerita :



tiket pukul 11.55 pm, hari pertama cerita tu dipawagam! disebabkan lambat lagi, ade lagi 2 jam,maka kami cadang pergi makan dulu sebab semua tengah lapar.kami pergi makan dekat secret recipe.

makan spegatti kat secret recipe
bersama si cik abang KPJ ( :)
dia belanja kami sepanjang keluar pada hari itu.
terima kasih awak!
muka tension jep sebab tatau nak pergi mane
ini pada siang hari nye. keluar beli barang rumah.
cik edy penuh fokus tunggu bas.
tieyah si mata sepet + bulat
pelangi tiga orang kat ladies
berbalik pada cerita "SEKALI LAGI cinta itu milik kita" watak mia sara sangat comel.sesuai berganding dengan lisa surihani. watak mia sebagai amy ni mmg pandai dia bawak. suke tengok gelagat dia.sampai buat saye rasa macam nak ade anak macam dia jugak..wee~

lepas movie tu, kami terus balik rumah dan tidur kepenatan..

-The End-

0 comments:

Post a Comment

HEARTBEAT