Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, 17 June 2011

wishlist!!! gila sungguh dengan benda ini


walaupun birthday dah lepas, tapi saye tetap nak benda2 ni...ikot semasa lah katakan...


warna merah atau hijau
kalau ade warna merah saye nak!!!!

ok.actually sekarang tengah gila nak beli jam baru. nak warna merah kalau boleh. macam kat gambar tu. ade digital dengan analog.
sebab-sebab nya:
> sekarang ia adalah trend masa kini
> nampak bergaya dan stylo
> walau pun nampak besar, sesuai dengan saye si amoi comel
> teringin mencuba sesuatu yang baru
> kalau bole nak ade cepat!




sudah request kat abah. memula macam tak bagi jea.tapi minta untuk tahun depan.sebab tahun depan saye Latihan Industri di Penang.  :)   macam bagi jea? doakan saje lah yea...kalau tak dapat, saye kumpul duit beli sendiri saje larh :)
saye nak warna merah juga!!! my favourite colour!!


akhir sekali...saye nak benda ini selepas tamat pengajian dan berjaya sebagai graduan Diploma Kejuruteraan Elektronik (Komputer). sementara nak sambung ijazah :)



antara dua ni mane ok eh?hurmmmm













:)  terima kasih sebab sudi baca entry pelik ni

0 comments:

Post a Comment

HEARTBEAT