Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 16 June 2011

Luahan rasa dihati

cerita baru:
Genap setahun sebulan perkenalan kau dengan aku.tapi aku masih tak pernah lupakan kau.
bebalnya aku tak lepaskan ingatan dan kenangan aku dengan kau. takpelah. salah aku jugak kan?knape aku tak pernah salahkan kau?sebab bagi aku, kau tak pernah buat salah...cuma salah kau, kau buat aku terlalu berharap pada kau..kasih sayang kau pada aku sentiasa kuat dan aku percaya kau juga begitu. (tengok tu! bebal lagi)
aku ade baca doa yang member aku bagi untuk lupakan seseorang. Alhamdulillah beberapa hari je la ok. lepas tu aku ingat kau balik.hari ni aku dapat chat ngan kau.kejap je.aku tau kau tanak chat ngan aku.sebab kau takut aku merepek lagi kan?ape bebal dan ego nye kau utk mengaku.takpelah.aku mengalah. sebab aku sayangkan kau.aku rindukan kau sangat2...aku nak kau mcm biasa ngan aku.tu je aku minta.kau ingat tak mase kau nak balik terengganu?kau nak jumpa aku kan?kau kata sebab aku berat hati na tinggal aku...aku tanak turun dr hostel sebab aku ta sanggup na jauh dari kau..tp akhirnya aku mengalah jugak. (mengalah lagi) demi kau, aku berubah.kerana kau, aku korban segalanya. duit, masa, kawan2, termasuk bf aku sniri.sebab aku terlalu sayangkan kau.bodoh nye aku ni....takpelah...pengajaran....  :)


cerita lain:
aku ada kenal dengan sorang mamat tempat kerja aku.dia rapat sangat ngan aku.kira bestfriend lah.tapi dulu.sekarang dye sebok sentiasa sampai tak dapat nak luangkan masa dengan aku macam biasa.takpelah.saye faham keadaan awak.tapi bile awak jauhkan diri dari saye, saye jadi tak faham dengan awak.saye tahu ramai yang kata kita ni sesuai and macam2 lah..tapi awak, saye minta maaf.hati saye tidak bersedia.saye suke kawan ngan awak.tapi bile awak jauh, awk buat saye rasa ape yang pernah berlaku dulu, berulang kembali. awak, saye tak suka situasi ni.saye nak kita kawan macam biasa.awak, jangan lah biarkan kenangan silam saye berulang lagi.saye tak mampu hadapai lagi masa2 yang berat tu.awak,terima kasih awak sebab sayang saye, beri kasih sayang kat saye, bergembira, gelak ketawa, teman saye balik kerja malam dan lukakan hati saye smula. maafkan saye awak.

cerita tambahan:(tade kena mngena ngan cerita atas)
dear some1,
maaf sebab tak dapat terima awak sebab hati saya bukan milik awak.saya takut untuk bercinta dan saya takut terluka.maaf sebab menolak cinta awak walaupun awak ikhlas menyintai saya. namun, maaf kerana hati tidak mahu menerima dan saye taknak tipu diri sendiri.saye tanak beri harapan dan buat awak menaruh harapan.
saya lebih gembira kita berkawan begini selamanya.


0 comments:

Post a Comment

HEARTBEAT