Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 23 June 2011

kecewa berganda

kecewa hati.takde sape faham.sedih gilaaa~  penat nanges...bertimba.bile buat basuh kereta abah kot!
kenape?
First, Mr. Perfect na saye kembali kepada orang yang saye selalu tulis kat entry.maksud saye 'kau'.yang kecewakan saye ituuu...akhirnya kedua-dua mereka kecewakan saya....Mr Perfect mula tertarik hati dengan wanita lain.dan saye melepaskan dia untuk bersama wanita itu andai itu adalah jodoh dia.wanita itu adalah rakan baik nya yang telah memberinya semangat. keadaan sekarang sedang berlaku pada Mr Perfect sama seperti ape yang berlaku pada saye dan 'kau'.saye tanak Mr Perfect rasa apa yang saye pernah rasa atas kesalahannya menjauhkan aku dan 'kau'. biarkan diri aku seorang derita.tapi jangan dia.semoga anda berdua bahagia bersama si dia pujaan hati anda berdua ya...

buat kau,
aku tau aku takan miliki kau lagi. jadi aku buat keputusan undur diri dan berhenti berharap agar kau kembali.
cuma yang aku pinta, jujurlah pada aku dan jelaskan segalanya pada aku.jangan buat aku terkilan.

buat Mr Perfect,
ayang harap abang gembira dengan dia.ayang doakan abang bahagia dan dia mampu terima cinta abang. abang berusaha lah utk dapatkan dia.ayang tanak abang rasa apa yang pernah ayang alami...cukuplah sekali.

2 comments:

Post a Comment

HEARTBEAT