Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, 24 June 2011

wish pertama tercapai

nak tahu ape? jam itu lah! tapi warna putih. mama yang pilih. terima kasih mama. actually dah la gagal test komputer utk buat lesen. dapat 41/50.cipot betol.lagi 1 je nak lulus.pastu minta mama jam tangan pulak.hee...tapi apapun, terima kasih sangat. tak magal pon..buat ape beli yang ori.yang sedia ade ni pon dah mahal..yang cikai2 je la saye minta pun..

tapi tade dalam google.HAHA...tiruan la katakan.,..takpe.nanti saye nak orang lain belikan..yang camera plak is coming soon..uwaahhh!!!


uploading picture:

uploading on 26 July 2011, 7.52pm

Thursday, 23 June 2011

kecewa berganda

kecewa hati.takde sape faham.sedih gilaaa~  penat nanges...bertimba.bile buat basuh kereta abah kot!
kenape?
First, Mr. Perfect na saye kembali kepada orang yang saye selalu tulis kat entry.maksud saye 'kau'.yang kecewakan saye ituuu...akhirnya kedua-dua mereka kecewakan saya....Mr Perfect mula tertarik hati dengan wanita lain.dan saye melepaskan dia untuk bersama wanita itu andai itu adalah jodoh dia.wanita itu adalah rakan baik nya yang telah memberinya semangat. keadaan sekarang sedang berlaku pada Mr Perfect sama seperti ape yang berlaku pada saye dan 'kau'.saye tanak Mr Perfect rasa apa yang saye pernah rasa atas kesalahannya menjauhkan aku dan 'kau'. biarkan diri aku seorang derita.tapi jangan dia.semoga anda berdua bahagia bersama si dia pujaan hati anda berdua ya...

buat kau,
aku tau aku takan miliki kau lagi. jadi aku buat keputusan undur diri dan berhenti berharap agar kau kembali.
cuma yang aku pinta, jujurlah pada aku dan jelaskan segalanya pada aku.jangan buat aku terkilan.

buat Mr Perfect,
ayang harap abang gembira dengan dia.ayang doakan abang bahagia dan dia mampu terima cinta abang. abang berusaha lah utk dapatkan dia.ayang tanak abang rasa apa yang pernah ayang alami...cukuplah sekali.

Friday, 17 June 2011

wishlist!!! gila sungguh dengan benda ini


walaupun birthday dah lepas, tapi saye tetap nak benda2 ni...ikot semasa lah katakan...


warna merah atau hijau
kalau ade warna merah saye nak!!!!

ok.actually sekarang tengah gila nak beli jam baru. nak warna merah kalau boleh. macam kat gambar tu. ade digital dengan analog.
sebab-sebab nya:
> sekarang ia adalah trend masa kini
> nampak bergaya dan stylo
> walau pun nampak besar, sesuai dengan saye si amoi comel
> teringin mencuba sesuatu yang baru
> kalau bole nak ade cepat!




sudah request kat abah. memula macam tak bagi jea.tapi minta untuk tahun depan.sebab tahun depan saye Latihan Industri di Penang.  :)   macam bagi jea? doakan saje lah yea...kalau tak dapat, saye kumpul duit beli sendiri saje larh :)
saye nak warna merah juga!!! my favourite colour!!


akhir sekali...saye nak benda ini selepas tamat pengajian dan berjaya sebagai graduan Diploma Kejuruteraan Elektronik (Komputer). sementara nak sambung ijazah :)



antara dua ni mane ok eh?hurmmmm













:)  terima kasih sebab sudi baca entry pelik ni

Thursday, 16 June 2011

Luahan rasa dihati

cerita baru:
Genap setahun sebulan perkenalan kau dengan aku.tapi aku masih tak pernah lupakan kau.
bebalnya aku tak lepaskan ingatan dan kenangan aku dengan kau. takpelah. salah aku jugak kan?knape aku tak pernah salahkan kau?sebab bagi aku, kau tak pernah buat salah...cuma salah kau, kau buat aku terlalu berharap pada kau..kasih sayang kau pada aku sentiasa kuat dan aku percaya kau juga begitu. (tengok tu! bebal lagi)
aku ade baca doa yang member aku bagi untuk lupakan seseorang. Alhamdulillah beberapa hari je la ok. lepas tu aku ingat kau balik.hari ni aku dapat chat ngan kau.kejap je.aku tau kau tanak chat ngan aku.sebab kau takut aku merepek lagi kan?ape bebal dan ego nye kau utk mengaku.takpelah.aku mengalah. sebab aku sayangkan kau.aku rindukan kau sangat2...aku nak kau mcm biasa ngan aku.tu je aku minta.kau ingat tak mase kau nak balik terengganu?kau nak jumpa aku kan?kau kata sebab aku berat hati na tinggal aku...aku tanak turun dr hostel sebab aku ta sanggup na jauh dari kau..tp akhirnya aku mengalah jugak. (mengalah lagi) demi kau, aku berubah.kerana kau, aku korban segalanya. duit, masa, kawan2, termasuk bf aku sniri.sebab aku terlalu sayangkan kau.bodoh nye aku ni....takpelah...pengajaran....  :)


cerita lain:
aku ada kenal dengan sorang mamat tempat kerja aku.dia rapat sangat ngan aku.kira bestfriend lah.tapi dulu.sekarang dye sebok sentiasa sampai tak dapat nak luangkan masa dengan aku macam biasa.takpelah.saye faham keadaan awak.tapi bile awak jauhkan diri dari saye, saye jadi tak faham dengan awak.saye tahu ramai yang kata kita ni sesuai and macam2 lah..tapi awak, saye minta maaf.hati saye tidak bersedia.saye suke kawan ngan awak.tapi bile awak jauh, awk buat saye rasa ape yang pernah berlaku dulu, berulang kembali. awak, saye tak suka situasi ni.saye nak kita kawan macam biasa.awak, jangan lah biarkan kenangan silam saye berulang lagi.saye tak mampu hadapai lagi masa2 yang berat tu.awak,terima kasih awak sebab sayang saye, beri kasih sayang kat saye, bergembira, gelak ketawa, teman saye balik kerja malam dan lukakan hati saye smula. maafkan saye awak.

cerita tambahan:(tade kena mngena ngan cerita atas)
dear some1,
maaf sebab tak dapat terima awak sebab hati saya bukan milik awak.saya takut untuk bercinta dan saya takut terluka.maaf sebab menolak cinta awak walaupun awak ikhlas menyintai saya. namun, maaf kerana hati tidak mahu menerima dan saye taknak tipu diri sendiri.saye tanak beri harapan dan buat awak menaruh harapan.
saya lebih gembira kita berkawan begini selamanya.


HEARTBEAT