Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, 21 May 2011

terlambat menyintai mu dan ku sesalinya

ku cuba lupakan apa yang pernah terjadi...
kau kecewakan dan pergi tanpa memikirkan diri ini...
ape salah aku? ape silap aku?

kebelakangan ini..hati aku tak tentu..entah kenapa kenangan bersama kau terlintas difikiran sampai ganggu fokus kerjaku..aku ayik termenung sendirian masa time rehat...mungkin aku terlalu rindu?hati aku masih kecewa.mama cakap, takpelah angah.mungkin bukan jodoh angah.angah masih muda..belajar la dulu..kekadang ase sebak je bila mama cakap macam tu..walau pun mama tak tau sangat jalan cerita, cuma tau orang nye siapa, tp cara mama cakap tu buat hati aku sebak sangat...

aku mengaku aku ni bebal untuk lupakan seseorang yg pernah singgah dalam hati aku.eh silap.bukan bebal.tapi susah..orang kata aku ni degil utk lepaskan kenangan ngan dye...actually aku bukan ape, benda tu secara tiba2...korang tak faham ape yg aku alami..pedih, sakit, seksa sangat jiwa ni...ase mcm kne tikam2 je...

bile tgk dye ngan awek dye, aku ase cemburu sangat..hati aku mcm kne hiris ngan pisau, dada aku ni mcm kne hempap batu.beratt sangat..akhirnya mengalir air mata aku depan member baik aku sniri...tah lah...mungkin malam ni aku baru terasa nak luah ape dalam hati kot?aku harap dye tak bace.HAHA...


dear kau,
aku sukar nak lupekan kau.tp dapat chat ngan kau walau kejap je cukup buat aku hepy.tapi aku na cakap aku rindu dan sayangkan kau sebenarnye..tapi aku takot.sebab aku ni ego tinggi..kalau kau nak tau, aku slalu mengalah dengan kau..aku tak tau knape.kau buat aku belajar berdikari, kekadang kau ajar aku jadi diri sendiri, dan aku tak biasa tanpa kau di sisi...kau sentiasa dengan aku..maafkan aku sebab aku terlambat menyintai kau..akhirnya kau pergi disaat aku mulai menyintai kau.bodoh nye aku sebab tak nampak kau mase tu.tak terima kau mase tu..kini bialah kenangan je yg tinggal bersama aku walau ia bukan dirimu lagi.

adehh..menangis pulak aku neh.feeling plak malam ni...ini sekadar luahan perasaan je...

2 comments:

Post a Comment

HEARTBEAT