Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 26 April 2011

tiba-tiba aku terdetik

cepat nya masa berlalu...nak tahu something tak?tetiba terasa macam nak check facebook dye.saje bace komen lama dan cari balik bila kali pertama kami kenal. 16 MEI 2010. Time hari guru dye add. tapi pejam celik, pejam celik..perkenalan kami tak sampai setahun lagi.tapi aku rasa macam dah setahun.maybe sebab aku terlalu akrab dengan dia.ahh...itu dulu.sekarang dah takde dah. kini aku menjalani kehidupan aku umpama dia tak pernah wujud.dan aku tak pernah jumpa dia di Penang ni.sekadar perkenalan singkat je kan? (sekadar menyedapkan hati.)  
bile bace balik komen status between dye ngan aku, aku rasa dekat sangat ngan dye.dye anggap aku macam adek dye.tapi aku ta kesah..tapi yang aku kesah lagi dye dekat ngan aku..makin aku knal dye kat Penang ni, makin timbul bibit percintaan.memang tak dapat dinafikan lagi.aku mula jatuh hati dan menyayangi dye.dye kasar, ego tinggi, tapi sampai suatu masa dye akan romantik mcm korang tak pernah imagine.walaupun benda tu dye buat kejap je.dye nampak comel sangat. seorang lelaki, berdada bidang, tinggi dye lebih kurang 18+ kot?sebab tinggi sangat. berat dye?erkk..aku tak tahu lah.sebab bagi aku dye gemok.tapi sekarang aku nampak dye dah kurus sikit.bagus lah.aku berharap sangat dye bahagia dengan insan yang dia pilih. sebab aku nak dye tahu yang aku sedia untuk lupakan dye  =) tapi dalam masa yang sama, aku rindukan persahabatan yang lama tu.sebab tu aku takut untuk bercinta. 
so, sekali aku dah bersahabat ngan kau, jangan pernah tanamkan rasa cinta kau pada aku. dan jangan pernah kau semaikan cintakau pada ku, usah kau rayu, usah kau beriharapan andai kau tak mampu tunaikan.kerana ia akan membuat aku derita.

-END-

0 comments:

Post a Comment

HEARTBEAT