Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, 9 April 2011

Study week

apa itu "STUDY WEEK" itu maknanya minggu belajar bagi pelajar yang akan menghadapi peperiksaan.dalam erti kata lain adalah final examination.

aku bukan na story about study week.tapi nak cerita ape yang berlaku pada aku sepanjang study week bermula pada hujung bulan March.
Sepanjang masa-masa atau sisa-sisa kehidupan sebelum meningkat ke semester yang lain, semua pelajar berdepan dengan minggu study week dan juga final exam yang akan menentukan samada mereka kena carry subjek tu atau tidak pada semester hadapan.

semester ini aku rasa study week aku ade la sikit2..tapi preparation untuk ulangkaji tu cam gila PEMALAS. frust ngan banyak subjek. minggu ni (Khamis, 7/4/2011) *eh betol ke tarikh tu?* ade straight test ngan kuiz.

OSHA - Test >  9.15 am till 10.15 am
Semiconductor Device - Test 2 > 10.30 am till 11.30 am
Engineering Mathematics 2 - Quiz > 12.15 p.m till 1.15 pm

macam best lah kan?tapi memang pecah kepala lah. pada hari jumaat pulak, ade test Electrical circuit. gila susah litar dia.ngan tak study nye.dah lebih teruk, AutoCAD punya subjek, aku sanggup tak tidur demi siapkan test ngan kuiz untuk submit sebelom pkul 8 am. rajin betol la aku kan?haha...

sepanjang BULAN yang stress ni, aku berjaya untuk curi masa bagi mengembirakan aku dan kurangkan redah didalam hati ni.ALHAMDULILLAH~

0 comments:

Post a Comment

HEARTBEAT