Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, 23 April 2011

ku izinkan kau pergi

knape perlu sedih kerana dia?
sedangkan dia bahagia bersama insan yang lain.
aku perlu melupakanya untuk kebaikan diriku.
kini aku merelakan pemergian kau bersamanya.
aku tidak memerlukan dirimu lagi.
kini aku perlukan sendirian.aku gembira bersama teman disamping ku.
bersama keluarga yang memerlukanku dan bersama taulan yang mengingatiku.
kini kau tiada lagi dalam hatiku.
walau ku cuba tuk melupakan mu adalah perkara yang mustahil dalam hidup ku.
melupakan insan yang pernah bertakhta sepenuhnya didalam hati ku.
maafkanlah diriku andai pernah membuat mu sakit hati dan termakan hati.
aku insan biasa yang memerlukan kasih sayang.
aku sedia untuk hadapi segalanya.

pergilah dikau wahai kasih yang pernah berada di hatiku..aku relakan perpisahan ini...

0 comments:

Post a Comment

HEARTBEAT