Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 17 March 2011

Oh Khamis

> hari ni pagi2 lagi ade meeting dengan pelajar luar bersama abah aziz. haha..abah cakap pasal ape yang berlaku dalam beberapa masa yang pelajar makin melampau.sekali taman aku pon kene.haih..tu lah pelajar zaman kini.ta malu ape?eh aku pon same je.cuma aku ta buat benda2 ta elok tu la.
ni lah ic (intergrated circuit)


> hari ni ade makmal untuk buat litar logik guna ic macam2.haih..sampai pening kepala aku buat.buat JK flip-flop ngan clock.asyik problem je preset ngan clear dye.wuhuu...


> 9.40 a.m  
 hari ni aku makan sikit je.diet konon nye.tapi rm4.ape kes?
     nasi
 +  telur goreng masak merah
 +  ayam masak sambal             = RM 3.00
                                  teh ais  = RM 1
                                    Total   = RM 3 + RM 1
                                                       = RM 4.


> time rehat,lepak dengan budak kelas semua lelaki.wao!! never done that before.sebab aku sorang je perempuan kat meja makan tu. hanya kerana nak siapkan presentation programming.last2 dye nak present projek kumpulan.


> kelam kabut buat projek programming sorang2 untuk present. present sorang2 memang mencabar. haih...
takpe..belajar~


> malam plak pacik ilham ni turun penang sebab dye nak buat design mini projek dye.maklumlah.semester 5 dah.


> makan malam?tade2..diet lah.tolong support saye untuk DIET!
hahaha...


nak diet tapi tak suke sayur
nak kurus lah




ESOK TADE KELAS SEMICONDUCTOR DEVICE~

0 comments:

Post a Comment

HEARTBEAT