Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, 2 March 2011

oh Wednesday~ =)

hari ini aku cuba untuk menggila. HAHA.. tak ku sangka tak ku duga.dah siap bangun pagi nak pergi kelas.dah sampai kat lab, dah tunggu sampai pukul 8.20 a.m, baru lah lecturer aku call cakap takde kelas sebab dia ade appontment ngan docter.adoyai puan,  kenapa tak bagitahu semalam?boleh la aku ngan dak2 rumah aku sambung tidur.huhu..

last2, nampak kelas kosong aku dan rakan2 ku, menuju kelas itu dan memulakan kerja (ZZzzzzzz). sampai agak2 pukul 9.50 a.m baru bangun.itu pun sampai kebas kaki. =P   janji dapat tido. oh yeah, kelas bermula seperti biasa bermula dengan kelas digital electronic, islamic education dan Electrical circuit.penat lah hari ini...

makan tengah hari~
nasi + kuah ape tah + ayam seketul (kecik je) + air teh ais = RM 3
oh cukup saving lah tu.kat kiosk tadi beli jambu batu = RM 0.70
total = RM 3.70
wahhhhh~~   saving gila aku ni. (perasan) tapi kenapa aku tak kurus2 eh? (tak sedar diri kuat tido ngan makan)

malam ni ape pulak lah kan?ok lah.dah nak start kelas.lg 10 minit lagi lecturer datang.agak2 dia nak ajar ape eh?subjek OSHA. OSHA tu ape? jap na tanye member. ermmm....cari lah sendiri kat internet ni.dah alang2 kau buka internet ni   :)

0 comments:

Post a Comment

HEARTBEAT