Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, 27 December 2010

Menunggumu...

hari-hari yang aku lalui,
kini suram tanpa mu,
bagaikan hembusan angin tanpa udara,
gugurnya daun tanpa sentuhan..

aku bagaikan terpana,
melihat kau bersamanya,
membuat aku berduka,
sedangkan kau bahagia di sana.

mengapa masih tidak kau fahami,
ape yang terbuku didalam hati ini,
kenapa sangkup kau dustai,
bila cinta kita kian bersemi.

kini kau bersamanya,
kau pisahkan cinta kita,
kau hancurkan impian kita,
aku menunggu mu walau kau menghalangnya.

aku memerlukan mu,
aku perlukan belaian mu,
aku perlukan cinta mu,
aku mahukan kita seperti dahulu..

terima kasih untuk cinta yang dikau berikan,..
dan kini aku masih menunggu mu sayang~


p/s: ni berdasarkan pengalaman kawan..sedih dengar cerita mereka, maka saya buat lah sajak ni..

1 comments:

Post a Comment

HEARTBEAT