Followers

our relation

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 2 December 2010

keseronokan

MSK (Minggu Suai Kenal) untuk intake Disember ni sangat mencabar.mengajar aku erti respect, kerjasama dan gelak ketawa diikuti KETERUJAAN apabila kepala lembu itu hensem.HAHA...ade buat kenduri siket hari jumaat ni..haha..lembu telah disembelih..wahh..menggelupur lembu itu bersama kepalanya yang sangat kacak dan lidah nye yang takleh terima bahawa dye sangat kacak.wakakaka...dan abg max berkata "oh, benda baru 1st time dengar.kepala lembu hansome" maka kesemua yang verada kat situ tergelak dengan gelatak kebudak2kan aku walaupun dan besar..saye masih kebudak-budakan..

aku kne bertugas bahagian AJK makanan.haha..makan je keje! (bak kata leader "dah name pun AJK makanan") tapi aku tade la makan sangat.tah.ase cam ta brape selera..tp best makan ramai2..aku bukan kuceng na makan bawak lari..HEHE...

sepanjang bekerja si bahagian ini, aku blaja buat 'sambal belacan'.sedap ouh..habis! dan sepanjang MSK ni jgak, aku dah terbiasa cakap kelantan sebab majoriti orang kelantan..maka semua murtad negeri masing2 termasuk aku yang dak KL.sila bayangkan bile dak bandar masuk kampung kne masak hari2..hahaha..fikir2kan lah..kerana itu lah yang terjadi pada aku..
sangat seronok.even aku ta reti buat keje sangat..tp aku tau hiburkan senior2 dan rakan2 aku jep.haha..tape..asal korang epy sudah.

THANKS ALOT TO AJK MAKANAN~ KERJASAMA YANG KORANG BERIKAN TAKAN PERNAH DILUPAKAN~

p/s: ase cam 1 famly je ngan korang~

:::: pic letak later.malas upload lg.sebab tengah demam ::::

0 comments:

Post a Comment

HEARTBEAT